Home / News / Neuroshima Hex trafi na iPhone, iPod Touch i iPad!

Neuroshima Hex trafi na iPhone, iPod Touch i iPad!

Mam przyjemność poinformować, że już od kilku miesięcy trwają prace nad przeniesieniem gry Neuroshima Hex wydawnictwa Portal na urządzenia iPhone, iPod Touch i iPad. Neuroshima Hex stanie się tym samym pierwszą polską grą planszową, która trafi na platformę App Store. Wspomniane urządzenia firmy Apple, wyposażone w bardzo precyzyjny ekran wielodotykowy, są wręcz stworzone do cyfrowych wersji gier karcianych i planszówek. Łacząc popularność Neuroshimy Hex jaką zdobyła w Polsce i na świecie, z niezwykłą popularnością iPhone, iPod i iPad, twórcy wersji elektronicznej liczą na poszerzenie grona fanów tej gry.

Powiększony widok planszy

W Neuroshimie Hex w wersji na urządzenia iPhone, iPod Touch i iPad znajdzie się możliwość konfigurowania rozgrywki od dwóch do czterech graczy, przy czym każda armia może być sterowana przez człowieka lub sztuczną inteligencję. Duży nacisk został położony na dostarczenie maksymalnego komfortu rozgrywki, stąd sterowanie będzie intuicyjne i przyjemne w użyciu. W grze znajdzie się też pełny przegląd armii i jednostek, samouczek oraz tryb prowadzenie za rękę, dzięki któremu osoby nieobeznane z grą szybko poznają zasady. W kolejnych planach jest przygotowanie wersji wieloosobowej przez Internet oraz dodawania armii fanowskich i oficjalnych dodatków.

Za przygotowanie wersji na iPhone, iPod i iPad odpowiada zespół Big Daddy’s Creations. Cena gry będzie wynosiła 2.99$ (2,39 euro), a data premiery to przełom lipca i sierpnia.

Przegląd jednostek

Wszystkich zainteresowanych większą liczbą zdjęć z gry oraz szczegółów dotyczących rozgrywki zapraszam na oficjalną stronę gry i stronę na Facebook’u. Osoby pragnące śledzić postęp prac i najróżniejsze wieści z frontu zapraszam na odpowiednie kanały w serwisach Blip oraz Twitter.


 

Facebook Comments

33 komentarze

  1. Kupuję! 🙂 Mam tylko nadzieję, że nie będzie za drogo. Albo, że dostaniemy tu informację o inauguracyjnej promocji cenowej.

  2. O, przepraszam! Właśnie doczytałem o cenie. Rzeczywiście niedrogo! 🙂

  3. Widziałem wersję beta i muszę przyznać że wygląda rewelacyjnie!

    Warto dodać że trzon tej grupy projektowej o tajemniczej nazwie stanowi nasz red. nacz. Pancho! To dlatego znikł z planszowego świata na ostatnie miesiące;)

  4. Świetny pomysł, z pewnością zwiększy popularność gry na Zachodzie.
    Gratulacje.

  5. I teraz wiadomo dlaczego Pancho przez ostatnie miesiące zniknął z planszówkowego świata 😉

    Powodzenia!

  6. iPad powoli staje się zabawką dla planszomaniaków :). Niech wyjdzie jakaś niezła karcianka i poważnie zastanowię się nad sprzedażą kolekcji gier i kupnie iPada :). Liczę na tytuły od FFG 😀

  7. @Szyszy
    Przecież dzisiaj masz już pewnie z kilkaset gier planszowych na Vassalu, BSW i podobnych. Dlaczego jeszcze nie sprzedałeś więc swojej kolekcji gier? 😉

  8. Naprawdę gratuluję i życzę powodzenia!

  9. Kurcze, no to chwalić się od razu w newsie, kto należy do Big Daddy’s Creations!

  10. Aby zarobić na tej produkcji przy tak niskiej cenie, trzeba sprzedać chyba o rząd wielkości więcej egzemplarzy niż planszowej Neuroshimy Hex. Czy to jest realne?

  11. Znając FFG to nawet do gry na iPhona dorzucą znaczniki i figurki, będzie się je kładło na ekranie.

  12. @MichałStajszczak: dużo łatwiej zarobić mnóstwo pieniędzy na taniej grze na iphone niż na wydanej planszówce. Rynek jest olbrzymi, dostęp banalnie prosty a cena strasznie niska. Jeśli aplikacja będzie dobrze działać i chłopaki dobrze ją rozreklamują, to zarobią dużo więcej niż Portal na wersji drukowanej 🙂

  13. Jest jakaś szansa na uruchomienie też na Androida?

  14. asiok: wątpliwe ale niech wypowiedzą się chłopaki.

    Na androida programuje się w Javie. iPhone to Objective-C. Musieliby wszystko przepisać od początku i znowu testować, testować itd itp

  15. Super wiadomość, BD Pancho 🙂

  16. Dzięki za miłe słowa. Tak, to Neuroshima Hex stoi za tym, że musiałem się na pewien czas ulotnić z GF i Planszostacji 🙂

    >MichalStajszczak – tak jak edrache pisał, jest to realne. Będę szczery – nie robimy tego tylko dla idei 🙂 Rynek jest gigantyczny, niestety gigantyczna jest też konkurencja, ale trzeba próbować znaleźć swoją nizszę.

    >asiok – niestety na wersję na Androida (przynajmniej z naszej strony) na dzień dzisiejszy nie ma szans. Zabawki Apple to zupełnie inny język i technologia.

  17. Fuj, apple..
    A tak może java? symbian? android? maemo?

  18. Gram ostatnio często w Carcassone na iPad Touche i muszę przyznać że gra się wyśmienicie. Szkoda tylko że jak na razie gra jest bez dodatków i ma tylko 70 kafelków, ale poza tym jest super.

  19. Sprawa z Androidem i innymi platformami jest rozwojowa – jeśli projekt na IPhone się potoczy pozytywnie, będziemy szli za ciosem.

  20. O kurna. To spora niespodzianka.

    Ja zaś, jako maniak wszystkiego, co fanowskie, chciałbym spytać o armie fanowskie, które planujecie dołączyć w przyszłości. Wiem, trochę wcześnie na tego typu dyskusje, ale nie szkodzi spytać 😛

  21. I’m familiar with the Neuroshima Hex board game, what about official expansions?

    Neuroshima Hex board game has two official expansions – Babel 13 and Duel. There are also numerous others armies created by fans. We plan to add these to the game in the future.

  22. Aha, czyli na razie bez konkretów. Rozumiem.

  23. Niech na razie skończą podstawkę i ją wypuszczą. To tak jak z normalnymi planszówkami. Jak będzie zainteresowanie (czyli będzie kasa) to pojawią się też dodatki 😉

  24. @ Trzewik: Dzięki za podtrzymanie nadziei, że wyjdzie na Droida. Jeśli tak będzie, kupię 2 egzemplarze, tylko żeby pokazać, jak bardzo się cieszę 🙂

  25. Na razie w Polsce i tak nie można kupować w Android Markecie 😉 więc najpierw google musi odrobić lekcje, a dopiero potem Portal 😉

  26. Świetna wiadomość. Rozstrzyganie starć wydaje mi się nużące i cieszę się, że będzie robione przez komputer, z drugiej strony to tak centralny element gry, że i tak musisz to robić przy każdym ruchu.

  27. @ yosz: “Są sposoby” (i to wcale nie nielegalne). Poza tym, na upartego, aplikację można sprzedawać oddzielnie – Gameloft w ogóle nie wystawia swoich hiper HD gier na AM.

    Co nie zmienia faktu, że jestem z Tobą, bracie; mogliby ruszyć cztery litery 🙂

  28. kruck: oczywiście Market Enabler itd – ale to nie jest dla niedzielnych użytkowników komórek 😉

  29. Rozstrzyganie starć wydaje mi się nużące i cieszę się, że będzie robione przez komputer, z drugiej strony to tak centralny element gry, że i tak musisz to robić przy każdym ruchu.

    To się nazywa zakręcona wypowiedź. Rozstrzyganie starć może nużyć, ale bez patrzenia, jak się będzie starcie rozstrzygało chyba zdecydowanie zmniejsza się szanse na wygraną. Więc dla mnie jest dość wyraźna sprzeczność między lubieniem NH i cieszeniem się, że starcia się same rozegrają. Ja zresztą za NH nie przepadam, bo gry logiczne nie są moim ulubionym gatunkiem. Ale cieszę się, że z nowych kanałów popularyzacji i życzę powodzenia.

  30. Trzeba się mocno zastanowić nad iPadem.

    Z BGN:
    “Canadian software developer Codito Development, Inc. has announced an incredible number of forthcoming games on its Facebook page: Le Havre, Tigris & Euphrates, Ra, Medici, El Grande, Tikal, Age of Industry, and Brief History of the World, with release dates ranging from Q3 2010 to Q2 2011.”

  31. Ma-sa-kra-kra-kra…

  1. Pingback: http://bagno.wieza.org

  2. Pingback: Tweets that mention Neuroshima Hex trafi na iPhone, iPod Touch i iPad! | GamesFanatic.pl -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

dwa + trzy =