Wydaje się, że kreatywność producentów gier w dojeniu sprawdzonych linii produktowych nie ma granic. Przyznam, że to co dzisiaj zobaczyłem na stronie niemieckiego producenta gier karcianych o dźwięcznej nazwie Ass (sic!) przerosło moje wyobrażenia o tym zjawisku. Mianowicie firma ta wypuściła na rynek linię gier opartych o licencję Agricoli, przeznaczonych dla dzieci. Znajdziemy tam Kwartet, Czarnego Piotrusia, Memory oraz kilka puzzli z obrazkami w klimacie Agricoli. Wszystkie ilustracje wydają się ładne, niektóre nawet dowcipne, utrzymane w charakterystycznych dla Agricoli kolorach i tematyce. Aż strach pomyśleć co będzie dalej.
Może dodatek do Agricoli w postaci karcianki kolekcjonerskiej? Pomocnicy i usprawnienia Common, Uncommon i Rare. Wymienię trzy kupki gnoju (common) na sznur konopny w wersji foil.
Postronny czytelnik wchodzący na GamesFanatic mógłby ostatnio odnieść wrażenie, po tytułach artykułów, że jest to blog rolniczy specjalizujący się w zagadnieniach dojenia. Dodatkowo czytelnicy zainspirowani tytułami dyskutują w komentarza o różnych formach dojenia, kiedy dojenie się zaczyna i kończy, czy też który z czytelników lubi (sic!) być dojony i daje się wydoić. 🙂
Tak w ogóle to świat gier planszowych jest bardzo brutalny. Trzeba ciągle uważać i oglądać się za siebie by nie dać się wydoić ;).
konev: po prostu jest to akcja zorganizowana, aby Games Fanatic spozycjonować w wyszukiwarkach jako właśnie stronę o rolnictwie i ogrodnictwie. Ktoś wpisze w google ‘kiedy siać cebulę’ -> bach wchodzi na games fanatic.
Niedługo planujemy atak na wyszukiwanie dotyczące finansów (czyli spodziewajcie się dużo akcji, pieniędzy, gospodarki i kryzysu) 😉
yosz – ale “finanse + kryzys = dojenie”, więc pozycjonowanie w tych dwóch aspektach GF ma już zapewnione 🙂
Póki co akcja odnosi sukces. Jak możesz zauważyć Yosz wpisując do Google “dojonko” pierwsze 4 pozycje należą do kogo?… GamesFanatic!
Muszę się do Was zgłosić jak będę chciał kiedyś wypozycjonować swoją stronę :).
a wpiszcie ‘hartowanie wymion’ , tez podium na google zajęte 🙂
Wystarczy wziąć sobie bitewniaka i zobaczyć ile można kupić koszulek, pudełeczek, skrzyń na figurki, taśm mierniczych z logo systemu, kąpielówek i kubków. Książki lub filmy biją planszówki na głowę. Jak powstanie Agricolowy sklep na miarę http://www.lotrfanshop.com to będzie można mówić o hartowaniu wymion. A tutaj natrząsanie się z talii Czarnego Piotrusia.
Współczesny marketing nie istnieje od wczoraj.
Po komentarzu koneva padlem. 🙂