Home / News / Q-workshop w Gazecie Wyborczej

Q-workshop w Gazecie Wyborczej

W dzisiejszej Gazecie Wyborczej, w dodatku Mój Biznes w artykule „Kości zostały rzucone” opisana jest historia powstania i działalność firmy Q-workshop. Pierwsze kostki Patryk Strzelewicz zrobił ręcznie jeszcze w klasie maturalnej. Po ukończeniu szkoły, z kapitałem 1000 PLN przeznaczonym głównie na stworzenie strony internetowej założył firmę, która jest w chwili obecnej jest największym producentem kostek na świecie!

Dzięki wizytom w Essen i stworzeniu obcojęzycznych wersji sklepu firma stała się rozpoznawalna na rynku międzynarodowym i aktualnie 90 % produkcji trafia na eksport. W zaledwie 5 lat od malutkiej firmy, w której chałupniczo robiono kilka rodzajów kostek, Q-workshop rozwinął się w światowego lidera z własną halą produkcyjną i ofertą obejmującą ponad 1500 różnych modeli kości. Gratulujemy i trzymamy kciuki za kolejne sukcesy, nie tylko w dziedzinie produkcji kostek (firma jest współwydawcą polskiej wersji Munchkina, która kilka dni temu zadebiutował na polskim rynku).


 

Facebook Comments

3 komentarze

  1. ludzie robią kasiorę 🙂

  2. Czytałem artykuł w papierowej wersji, znalazłem w necie starszy (sprzed dwóch lat): http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,70145,3723461.html
    i jakoś tak nie zgadza się kwota zainwestowana. Tutaj sugerują 1000 zł, podczas gdy dwa lata temu pisali “Strzelewicz szacuje, że na dobry początek musiał zainwestować w firmę ok. 60 tys. zł”. Może chodzi o inne etapy powstawania firmy, ale chyba obecnie trochę przekoloryzowali.

  3. A ten skandaliczny obrazek z kostkami to pewnie pomysł redaktora Don Simona? Wstydu nie ma ta dzisiejsza młodzież 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

16 + 14 =