Home / Aktualności / AuZtralia po polsku

AuZtralia po polsku

Phalanx, razem z nowozelandzkim wydawnictwem SchilMil games, wyda nową grę Martina Wallace – AuZtralię. To kawał świetnej strategii z wieloma unikatowymi motywami, do tego kontynuujący fabułę jego poprzedniej wydanej przez Phalanx gry – Studium w Szmaragdzie. Do 30 marca toczy się zbiórka pieniędzy na wydane gry na portalu Kickstarter, w tym również polskiej edycji. 

AuZtralia to gra strategiczna z mocnymi wątkami ekonomicznymi oraz przygodowo-eksploracyjnymi, przeznaczona dla od jednej do czterech osób. Chcąc nadać grze swoisty charakter i klimat, Martin Wallace umieścił jej akcję w uniwersum stworzonym dla jednej ze swoich wcześniejszych gier – Studium w Szmaragdzie.

Akcja gry osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości lat trzydziestych XIX wieku. Po wojnie restauracyjnej, która przyniosła ludziom wolność spod rządów Wielkich Przedwiecznych, pola i gleby półkuli północnej były doszczętnie skażone. Głód stał się nową zmorą ludzkości. Nieustraszeni poszukiwacze przygód wyruszyli więc na ekspedycje z misją znalezienia nowych ziem uprawnych. Szybko odkryli ukryty przed ludzkością kontynent – Australię – i przystąpili do jego eksploracji i zasiedlania. Niestety, nie zdawali sobie sprawy z tego, że Przedwieczni właśnie tam przygotowali swoje schronienie i bazę do kontrataku…

Jako pionier i odkrywca przywrócisz tę ziemię ludzkości! Zbudujesz port, linie kolejowe, zdobędziesz zasoby w kopalniach i obsiejesz pola. Wykorzystasz jednostki wojskowe, aby ruszyć w głąb kontynentu, odkryć jego tajemnice i bronić swych dóbr przed nadchodzącymi stamtąd potworami. Żeby zwyciężyć będziesz musiał wyposażyć się w odpowiedni sprzęt i wziąć na służbę najemników, dysponujących wachlarzem korzystnych umiejętności i zasobów. I pamiętaj – wszystkie akcje, które wykonasz, kosztują Cię czas, będący najważniejszym zasobem w grze. Dobrze zaplanuj swoje poczynania, tak aby przygotować się na przebudzenie, które nastąpi w pewnym momencie rozgrywki. Wtedy to potężni i groźni Dawni Bogowie zaczną działać, sterowani przez unikatową mechanikę gry. Ujawnią się i swoje nikczemne zamiary, które mogą przynieść zgubę całej ludzkości. Pokonanie ich w pojedynkę może okazać się niemożliwe, bądź więc gotów do współpracy z innymi graczami, ponieważ być może tylko w ten sposób będziecie mogli ich powstrzymać.

Mrok przysłoni bogactwa nowej ziemi, obłęd skazi dusze poszukiwaczy przygód… Czy ludzkości uda się przetrwać? Czy Przedwieczni dokonają swojej zemsty? Gotuj się do walki!

Autor: Martin Wallace
Liczba graczy: 1-4
Czas rozgrywki: 30 minut na gracza
Wiek: 14+
Premiera: jesień 2018

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

two × one =