Home / Aktualności / Konik Franio ze sklep.granna.pl zaprasza na przedsprzedaż!

Konik Franio ze sklep.granna.pl zaprasza na przedsprzedaż!

Zapraszamy na przedsprzedaż naszych nowości na sklep.granna.pl. Znajdziecie tam:

CV POCKET

CV Pocket to zupełnie nowa gra z „uniwersum CV” autorstwa Filipa Miłuńskiego ilustrowana przez Piotra Sochę.

Piękne życie masz w kieszeni! Chciałbyś wcielić się w kogoś innego? CV Pocket pozwala zbudować niesamowity życiorys w kwadrans. Wybieraj pracę, hobby i znajomych, podejmuj trudne życiowe wybory i pokonaj przeciwników! CV Pocket to całkiem nowa, kompaktowa gra karciana przepełniona ciekawymi decyzjami.

REKIN

Twoim celem jest pomóc małym rybkom umknąć złym drapieżnikom. Wygrywasz, jeśli jako pierwszy dotrzesz jedną ze swoich rybek na rafę lub jako jedyny pozostaniesz w grze.

Piękna szata graficzna

Piękne grafiki przyciągną do stołu graczy w każdym wieku i pozwolą Wam na moment przenieść się do niesamowitej podwodnej krainy.

Proste zasady i stopniowalne poziomy trudności

Zasady Rekina są proste i szybkie do wytłumaczenia – idealnie skrojone na potrzeby młodego odbiorcy. Poziom trudności gry możecie też dowolnie zwiększać dobierając większe drapieżniki lub decydując się na konfrontację aż z czterema grubymi rybami.

Szybka gra gwarantująca niesamowite emocje.

Czy uda mi się przemknąć i jeszcze uratować tę rybkę?

Czy przeciwnik wykorzysta okazję i skieruje rekina właśnie w moją stronę? Za którą rybką można by się schować, by potem jednym susem ją wyprzedzić i dopłynąć jako pierwszy na rafę? Przed Wami pełna emocji i nagłych zwrotów akcji podróż przez ocean.

 

WYSPA SMOKÓW

Gracze pomagają sobie nawzajem, razem dążąc do osiągnięcia celu. Gra uczy współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich konsekwencji.

W swojej kolejce gracz wykonuje rzut kostką i przesuwa się na planszy o tyle pól, ile oczek wypadło na kostce (od 1 do 4). Jeśli na polu, na które wszedł gracz, znajduje się fragment zamku, to należy ściągnąć go z planszy i położyć przed sobą. Jeżeli w swoim ruchu gracz dotarł do pola startowego (czyli okrążył planszę), to kładzie przenoszony przez siebie element zamku na odpowiadającym mu polu na obrysie zamku.

Jeśli natomiast na kostce wypadnie wizerunek Smoka to gracz zamiast przesuwać swój pionek, przesuwa o jedno pole jeden żeton z wizerunkiem smoka. Kiedy gracz wejdzie na pole ze smokiem, musi ukryć się w Zaczarowanym Lesie. Uwolnić można go jedynie wtedy, gdy w swoim ruchu na kostce wypadnie wizerunek Słoneczka. Ten symbol pozwala również na przesunięcie swojego pionka od 1 do 5 pól.

Zwycięstwo graczy ma miejsce wtedy, gdy zamek zostanie odbudowany w całości. Porażka następuje, gdy piąty smok dotrze na ostatnie wolne pomarańczowe pole.

 

Odpowiedz

Twój adres email nie będzie widoczny publicznie.Pola wymagane są oznaczone *

*

twelve + 14 =