Home / Aktualności / Wieści z Naszej Księgarni (nr 2)

Wieści z Naszej Księgarni (nr 2)

nk-wielka-ucieczka WIELKA UCIECZKA

„Wielka ucieczka” to polska edycja gry „Cartagena”, wielkiego klasyka wśród gier rodzinnych. Będzie to światowa premiera nowej wersji gry, wzbogaconej o 4 warianty rozgrywki. Każdy z nich wprowadza nowe elementy do gry, dzięki czemu rozgrywka jest jeszcze bardziej emocjonująca.

Międzynarodowa wersja gry obejmuje Kanadę, USA, Hiszpanię, Japonię, Austrię, Niemcy, Holandię i Włochy. Polskie wydanie – jako jedyne – posiadać będzie inną szatę graficzną, zdecydowanie atrakcyjniejszą od wydania międzynarodowego. 

Każdy gracz posiada sześciu piratów, którym pomaga w ucieczce z lochów. Piraci muszą dotrzeć do czekającej na nich łodzi. Jest ona jednak za mała i nie dla wszystkich wystarczy w niej miejsca! Gracze muszą w przemyślany sposób przemieszczać swoich piratów, ponieważ nie zawsze wygrywa ten, który biegnie najszybciej! Czasami trzeba się cofnąć, aby zdobyć przedmioty przydatne w dalszej ucieczce. Gra kończy się, gdy któryś z graczy umieści w łodzi wszystkich swoich piratów. Zostaje on zwycięzcą i szczęśliwie odpływa, pozostawiając kompanów na pastwę losu.

nk-twardy-orzech-do-zgryzienia TWARDY ORZECH DO ZGRYZIENIA

Autor gry Nestor Romeral Andres jest znany wielu graczom na całym świecie, a jego gry logiczne wydawane pod marką „nestorgames” od lat wzbudzają ogromne zainteresowanie. Jedną z najlepszych jest „Twardy orzech do zgryzienia”, czyli polska edycja gry „Sugar Gliders”. Pomimo prostych zasad gra wymaga od graczy planowania kilku ruchów do przodu. Świetna gra zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących graczy.

Gracze mają twardy orzech do zgryzienia: jak przechytrzyć wiewiórki rywali i zdobyć najwięcej orzechów. Należy w przemyślany sposób przemieszczać swoją wiewiórkę po drzewie i gromadzić kolejne orzechy. Planując swoje ruchy, nie można być jednak zbyt zachłannym – czasami opłaca się zdobyć jednego orzecha, by za moment sięgnąć po ich większą liczbę!

 

nk-piranie PIRANIE! 

Idealna planszówka wprowadzająca mniej doświadczonych graczy w świat gier z mechaniką opartą na jednoczesnym wyborze działań (simultaneous action selection). Wymaga przewidywania ruchów pozostałych graczy.

W tej grze tylko jedna osoba przegrywa, pozostali wygrywają! 
Na amazońskiej wyspie gracze spotykają poszukiwacza przygód. Twoje zadanie jest proste: przemieszczać go po planszy w taki sposób, aby nie wpadł do rzeki pełnej piranii. Nie będzie to łatwe, ponieważ pozostali gracze mogą mieć inne plany! Jeśli w twojej kolejce poszukiwacz przygód wpadnie do wody, otrzymujesz punkt ujemny. Gra kończy się, gdy któryś z graczy otrzyma trzeci punkt ujemny – osoba ta przegrywa, a pozostali gracze wspólnie zwyciężają.

4-gry-1-lutego-2017

Odpowiedz

Twój adres email nie będzie widoczny publicznie.Pola wymagane są oznaczone *

*

twenty − fifteen =