Home / Aktualności / Nowa identyfikacja wizualna Q-WORKSHOP

Nowa identyfikacja wizualna Q-WORKSHOP

QW_LOGOQ-workshop, poznańska firma produkująca niezwykłe kości do gier, z początkiem marca zaprezentował nowy logotyp oraz identyfikację wizualną.

„Każda z historii, w których kostki Q WORKSHOP biorą udział, umieszczona jest w zupełnie innym uniwersum: raz są to światy fantasy, innym razem odległe galaktyki, a kiedy indziej mroczne klimaty przesiąknięte gotycką grozą – a kostki projektowane są z myślą o każdym z tych światów!”, przekonuje Krzysztof Fabianowski z agencji Minima Advertising People odpowiadającej za nową identyfikację wizualną firmy Q WORKSHOP. „I właśnie na pokazaniu tego ogromnego bogactwa światów i przygód, którym towarzyszą kostki, skupiliśmy się w naszym projekcie key visual. Światy zamknęliśmy w heksy, aby nawiązać bezpośrednio do logotypu, a tym samym kształtu kostki.”

QW_1 „Zależało nam na tym, by podkreślić, że to historia gracza jest dla nas najważniejsza”, mówi Patryk Strzelewicz, 32-letni założyciel i właściciel firmy. „Każdego dnia tysiące ludzi na całym świecie grają w gry planszowe, bitewne czy RPG, a wielu z nich używa w tym celu naszych kości. Każda z tych osób opowiada w ten sposób jakąś historię i to zawsze było dla nas najważniejsze. Z tą myślą tworzyliśmy kolejne kości: elfickie, krasnoludzkie, steampunkowe czy runiczne. Pracując nad nową identyfikacją chcieliśmy, by na pierwszy rzut oka widać było, że nasze produkty są nie tylko piękne i starannie wykonane, ale także, że niosą ze sobą jakąś historię – niepowtarzalną dla każdego gracza.”

QW_3Q WORKSHOP to firma założona w 2001 roku przez Patryka Strzelewicza, wówczas studenta poznańskiej uczelni. Początkowo sprzedaż kości odbywała się za pośrednictwem aukcji internetowych, a w wysyłce pomagała cała rodzina. Dziś Q WORKSHOP zatrudnia kilkadziesiąt osób, a w swojej ofercie ma kilkaset rodzajów kości i akcesoriów, które sprzedaje na całym świecie.QW_2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

2 × 1 =