Home / Aktualności / Zapowiedzi 2015 cz. XIV: G3 – najnowsze plany wydawnicze

Zapowiedzi 2015 cz. XIV: G3 – najnowsze plany wydawnicze

image-9

Lato  jeszcze w pełni a G3 już myśli o jesiennych planach graczy zapowiadając im masę nowości. Zanim jednak pożółkną liście, przyjdą słoty i jesienne premiery trafią na stół możemy się  spodziewać reaktywacji wielkiego hitu sprzed lat. Jakiego? Zajrzyjcie to się przekonacie.

 

 

image-41Mexica

Liczba graczy: 2-4

Czas: 60-90 min.

Wiek: 10+

Wszyscy gracze wcielają się w rolę wielkiego arystokraty – Pilli Mexica. Aby móc stać się suwerenem, muszą objąć panowanie nad specjalnymi regionami – Calpulli. By tego dokonać będą budować kanały, konstruować mosty i podróżować między regionami, a wszystko to zgodnie z rozkazami Cesarza. Żeby zaprezentować swoją duchową wartość będą wznosić świątynie i robić wszystko, aby suma ich poziomów była większa od sumy poziomów świątyń innych graczy. Dzięki tworzeniu, a następnie zakładaniu regionów i przewadze w duchowej wartości, gracze będą zdobywać punkty zwycięstwa. Osoba z największą liczbą punktów wygra i zdobędzie urząd u boku Cesarza.

Planowana data premiery: sierpień 2015 r.

image-38Robot X

Liczba graczy: 2-5

Czas: 30-45 min.

Wiek: 8+

Nigdy więcej nie musieć sprzątać! Zbudować własnego robota i tak go zaprogramować, żeby wykonywał wszystkie monotonne i uciążliwe czynności – marzenie każdego człowieka. Niestety profesjonalne roboty są drogie, a do ich skonstruowania i zaprogramowania niezbędna jest specjalistyczna wiedza i mnóstwo wolnego czasu. Szybka i prosta budowa własnych robotów wydaje się być wciąż daleką przyszłością i pozostawać w sferze marzeń, jednak życie potrafi zaskakiwać, a przyszłość jest czasami bliżej, niż myślimy… Prosta gra karciana, w której uczestnicy starają się skonstruować własnego robota. Zaczynając od licytacji najbardziej wartościowych części robota i kupowaniu najkorzystniejszych bonusów, a kończąc na zagrywaniu – nie zawsze i nie dla wszystkich pozytywnych – kart wydarzeń, gracze będą starali się zdobyć jak najwięcej punktów.

Planowana data premiery: wrzesień 2015 r.

image-42Czarne historie: Biuro

Liczba graczy: 2+

Czas: 2-222 min.

Wiek: 14-99

Koledzy w pracy denerwują? Szef zarządził nadgodziny? Kierownik działu nie potrafi docenić pracy i zaangażowania swoich pracowników? Czas na jakieś urozmaicenie! Zbyt krótkie kariery, nadgorliwi koledzy i nieco za bardzo owocne konferencje – to wydanie Czarnych historii prezentuje 50 strasznych opowieści biurowych, od których włosy staną dęba!

Planowana data premiery: wrzesień 2015 r.

 

image-52Czarne historie: Medycyna

Liczba graczy: 2+

Czas: 2-222 min.

Wiek: 14-99

Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę! Tym razem Czarne historie trafią na makabryczną mieszankę tabletek, pacjentów, patologii i psychozy. Lepiej jeszcze raz spójrz głęboko w oczy swojemu lekarzowi, zanim ten sięgnie po skalpel i spróbuj rozwiązać straszną zagadkę!

Planowana data premiery: wrzesień 2015 r.

image-46Big Deal

Liczba graczy: 2-6
Czas: 30 min.
Wiek: 8+

Nieruchomości, samochody, luksusowe jachty, akcje, obligacje! Zdobądź fortunę, zbierając pary wartościowych przedmiotów. Chcesz zarobić więcej? Podkradnij jeden ze zbiorów przeciwnika. Miej się jednak na baczności – przeciwnicy będą próbowali odzyskać swoją własność. Fortuna, na którą się tak ciężko pracowało, może w mgnieniu oka być rozkradziona i zostanie się z niczym. Gra kończy się, gdy któryś z graczy zgromadzi minimum 1 milion dolarów.

Planowana data premiery: październik 2015 r.

image-45Przez Afrykę

Liczba graczy: 2-4
Czas: 20-30 min.
Wiek: 6+

Kooperacyjna gra dla dzieci, w której mali poszukiwacze przygód, podczas podróży przez Afrykę, będą wytyczać nowe szlaki i robić zdjęcia napotykanym zwierzętom. Być może uda im się odnaleźć jeden z obozów legendarnych poszukiwaczy diamentów, a jeśli szczęście się do nich uśmiechnie, sami wejdą w posiadanie kilku drogich kamieni. Jedno jest pewne – w podróży poznają wielu nowych przyjaciół, którzy pomogą im dotrzeć do celu i razem zawołają: hej przygodo!

Planowana data premiery: październik 2015 r.

Sabotażysta: Pojedynek

Liczba graczy: 1-2
Czas: 30 min.
Wiek: 8+

Sabotażysta: Pojedynek to samodzielna wersja gry Sabotażysta, przeznaczona dla 1 lub 2 graczy. Tym razem oba krasnoludy muszą się zdecydować: budują tunel razem, czy każdy z nich będzie próbował zrobić to na własną rękę? W obu przypadkach, w odpowiednim momencie, będzie można niweczyć plany współgracza. Tylko w ten sposób będzie można zdobyć złoto dla siebie!

Planowana data premiery: październik 2015 r.

image-55Stinky Business

Liczba graczy: 2-5
Czas: 60-90 min.
Wiek: 10+

Szkło do szkła, plastik do plastiku, a papier do papieru. Segregowanie śmieci nie jest wcale takie trudne, jak mogłoby się wydawać. W grze Stinky Business można nawet ubić na tym całkiem niezły interes! Nikt nigdy nie twierdził, że biznes to czysta sprawa. Czasem, aby osiągnąć sukces, trzeba ubrudzić sobie ręce. Czasem trzeba to zrobić całkiem dosłownie, zwłaszcza gdy pracuje się na rynku gospodarowania odpadami. Aby jednak zostać prawdziwym śmieciowym potentatem, trzeba nauczyć się odróżniać pospolite odpady od tych naprawdę wartościowych… Gracze wcielają się w role biznesmenów, którzy budują sortownie, spalarnie oraz przetwórnie i podczas całej rozgrywki będą próbowali zbić majątek na przetwarzaniu odpadów. Na koniec, gracz który zdominował swoich przeciwników najumiejętniej zamieniając niepotrzebne odpady na pożądane przez wszystkich pieniądze i dorobił się największego majątku oraz zdobył najwięcej punktów zostaje zwycięzcą.

Planowana data premiery: październik 2015 r.

Twoja kolejTwoja kolej

Liczba graczy: 2-6
Czas: 60 min.
Wiek: 8+

W grze Twoja kolej gracze wcielają się w inwestorów, którzy próbują powiększyć swój majątek poprzez inwestycje w tabor kolejowy. W pierwszej fazie licytują lokomotywy, tak aby zdobyć te dające największe zyski. W drugiej fazie doczepiają do swoich lokomotyw wagony przewożące jak najcenniejszy ładunek. Kiedy dowolny gracz dołączy do jednej ze swoich lokomotyw piąty wagon, następuje koniec rundy i podliczenie zysków. Gracz, któremu uda się zgromadzić najwięcej funduszy po trzech rundach zostaje zwycięzcą.

Planowana data premiery: październik 2015 r.

Cut the Rope

Liczba graczy: 2-8
Czas: 15 min.
Wiek: 6+

Cut the Rope przeniósł się z ekranów telefonów komórkowych na stół!
Maleńki zielony potworek Om Nom zamierza właśnie pokrzepić się ulubionymi cukierkami, jednak potrzebna mu w tym pomoc. Twórzcie rzędy kart i w odpowiednich momentach wykorzystujcie ciasteczka, ale przede wszystkim uważnie obserwujcie grę przeciwników, ponieważ tylko jeden z was zdobędzie przychylność łakomego Om Noma. Wygra osoba, która jako pierwsza pozbędzie się kart ze swojego stosu.

Planowana data premiery: listopad 2015 r.

 

image-61 image-60 image-59

KooKoo Puzzles

Liczba graczy: 1
Czas: 5-20 min.
Wiek: 8+

Czas zapomnieć o standardowych puzzlach. Oto świeże spojrzenie na układanie obrazków – szalone karciane puzzle. W KooKoo Puzzles nie ma dwóch takich samych kart, co uczy nieszablonowego myślenia, a obracanie puzzli rozwija spostrzegawczość i koordynację oko – ręka. Układanie można zacząć od postaci złożonych z 6 kart, aby potem rozbudować je do całej 24-elementowej sceny. Dostępne są 3 rodzaje układanek: KooKoo Puzzles – Bajki, KooKoo Puzzles – Taniec, KooKoo Puzzles – Latanie.

Planowana data premiery: listopad 2015 r.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

5 × 4 =