Home / Aktualności / Vendors – biznes IT na planszy!

Vendors – biznes IT na planszy!

okładkaCiekawa wiadomość z pogranicza świata planszówkówek i biznesu. Z drukarni wyjechała właśnie gra Vendors autorstwa Jana Madejskiego. Gra została zaprojektowana na zlecenie jako element kampanii promocyjnej. Po raz kolejny biznes wybiera jako formę promocji grę planszową.

Jan Madejski jest członkiem planszówkowej grupy autorów Monsoon , która skupia m.in. osoby znane czytelnikom Games Fanatic: Filip Miłuński, Marcin Krupiński, Łukasz M. Pogoda, Piotr Siłka, Karol Madaj i kilkanaście innych.

karty siły i karta blefu oraz karta dyrektora

karty siły i karta blefu oraz karta dyrektora

Ciekawostką, która może być zachętą do zapoznania się z grą jest jej tematyka. Otóż w grze jesteśmy dyrektorami IT dużych przedsiębiorstw. Gracze walczą o nowoczesne technologie, zarządzają wdrażaniem projektów informatycznych dla klientów indywidualnych i biznesowych oraz zmagają się z problemami technicznymi.

przykładowa sytuacja gracza w czasie rozgrywki

przykładowa sytuacja gracza w czasie rozgrywki

Nad merytoryczną stroną projektu czuwali ponoć fachowcy z branży, a wieść niesie, że i sam projektant jest programistą.
Wstępne opinie osób znających grę są bardzo zachęcające. Sam fakt testowania gry przez grupę Monsoon jest już sam w sobie znaczącą rekomendacją. Oni nie mają dla siebie litości 😉

karty software

karty software

Osią gry jest emocjonująca licytacja o przetargi, sporo tam odgadywania zamiarów przeciwników i dużo przyjemnej optymalizacji.
Nieco o grze można przeczytać na jej stronie  (wszystkie zdjęcia pochodzą z tejże strony).

oferta dostawców

oferta dostawców

A w niedalekiej przyszłości pojawi się na naszych łamach recenzja tej gry (przesyłka w drodze…).

4 komentarze

  1. Avatar

    Czy jest w sieci dostępna instrukcja?

  2. Avatar

    Instrukcję widziałem tu: http://www.vendorsgra.pl/

  3. Avatar

    Cześć, na zakup gry zdecydowałam się po przeczytaniu tego artykułu 🙂 Pierwszy raz graliśmy rodzinnie w trójkę – ograni młodzi i młodsi oraz osoba dorosła z niewielkim doświadczeniem (autorka wpisu, wpis na szybko). Plusy: grafika i infografika, większe klocki jako przelicznik punktów, przyjaźnie skomplikowane, a jednocześnie zrozumiałe zasady, jakość wykonania, dwujęzyczność (przy okazji starsi uczą młodszych wymowy oraz tłumaczą niektóre pojęcia i o to chodziło), idealna obsługa sprzedażowa (stąd mój komentarz). Kolejna rozgrywka z większym nastawieniem na lepiej punktowaną kategorię A i w większym gronie. Okazało się, że zasady są łatwe do wytłumaczenia. Tak „szybko” chcieliśmy zdobyć punkty, że zaniedbaliśmy kupowanie „mocy”, a bez tego chyba nie da się prześcignąć liderów, więc czas na zmianę strategii 🙂 Jeśli chcecie grupować/porządkować karty po każdej grze i potrzebujecie więcej miejsca w pudełku, usuńcie wewnętrzną wkładkę. Fajna gra, wszystkim się spodobała 🙂 Pozdrawiam 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

sixteen − 4 =