Home / Aktualności / Neuroshima Hex już dostępna na Androida

Neuroshima Hex już dostępna na Androida

Dużo wody upłynęło w Wiśle, ale stało się. Neuroshima Hex na Androida jest już dostępna w sklepie Google Play. Zapraszam na umilanie sobie czasu pomiędzy oglądaniem meczy 🙂 Cena w Polsce 9,99zł. Za wydanie gry odpowiadają wydawnictwa Big Daddy’s Creations i Portal. Poniżej trailer dla wersji Android:

 

[youtube q14ggDVchSs]

 

 

21 komentarzy

  1. Super wiadomość – Hex już u mnie hula 😉

  2. ładnie działa 🙂

  3. Działa pięknie:)
    Poza tradycyjnymi narzekaniami na brak polskiej wersji językowej brakuje mi trochę statystyk, jakiejś listy najlepszych wyników… Marzeniem byłaby synchronizacja z bgg;)
    Będą dodatki do Neuroshimy?
    Skoro już przetarliście szlaki to można też oczekiwać na Eclipse i Caylusa androidowego?

  4. Ja bym chciał opcję cofnij, możliwą do wyboru przed skończeniem ruchu 😐

  5. Jest możliwość cofnięcia ruchu, tylko jest ukryta pod paskiem, który się wysuwa klikając w połowie wysokości prawej krawędzi ekranu.

  6. nigdy nie byłem fanem Neuroshimy Hex, ale jakoś czułem że ta gra mocno sprawdzi się w wersji elektronicznej
    zakupiłem i… to prawda 😀 wciąga mocno, chce się grać i kombinować, zupełnie odmienne wrażenia niż miałem przed kilkoma laty próbując grać w planszówkę
    spodobało mi się na tyle, że może nawet kupię wersję planszową – istny cyrk 🙂

  7. @mig
    Jak to niestety bywa dużo zależy od sprzedaży. Jeżeli tylko będzie satysfakcjonująca na pewno dodamy i kolejne armie i multi online. Jak na pierwsze 24h jesteśmy bardzo zadowoleni, zobaczymy co będzie dalej.

    @Van_Hoover
    Jak mówi radzik5555, z prawej strony (w czasie rozgrywki) jest panel z manualem, Undo i informacją o jednostkach.

    @Jax
    He, he, super, cieszę się. Ja niedawno musiałem grać w wersje planszową i była to istna katorga. Pozmieniało się 🙂

  8. A Caylus i Eclipse? Kiedyś słyszałem, że głównym problemem są jakieś sprawy po stronie Google i problem z płatnosciami (?) dla użytkowników z Polski (czy coś w ten deseń;)…

  9. @Pancho
    Niestety gra na Galaxy Nexusie się wysypuje nonstop nie da się grać … mimo że Google Play zapewniał o kompatybilności z Galaxy Nexusem … z opinii użytkownika na GP widzę że ktoś z HTC One X ma podobny problem … może problemem jest rozdzielczość 1280×720

  10. @mig

    Problem z płatnościami – nieaktualne. W Google Play daje się sprzedawać już bez problemu deweloperom z Polski. To nie jest już przeszkodą. Eclipse w ogóle musi póki co powstać na pierwotną platformę – iOS. To jeszcze trochę zajmie. Caylus – zobaczymy. Penetrujemy Neuroshimą Hex androidowy rynek, dużo się uczymy, potrzebujemy tej wiedzy, aby móc podejmować następne decyzje. Najprawdopodobniej jednak w pierwszej kolejności będziemy kręcić się wokół wspierania Neuroshimy Hex.

    @SpoonMan
    Wiemy, że z Galaxy Nexusem są błędy. Poprawiliśmy je, robimy ostatnie testy, pewnie jutro będzie dostępny odpowiedni update. Mam nadzieję, że rozwiąże to problemy.

  11. @Pancho
    W takim razie życzę owocnej penetracji, bo nie mam ochoty na iOs się przesiadać 😉

  12. Szlag! Moja nędzna Xperia z Androidem 2.1 to za mało. Trzeba mieć minimum 2.2 🙁

  13. A wiecie może jak się odrzuca żetony ? Jeden odrzucasz na starcie, a jak odrzucić kolejne gdy nam nie spasują ? // Po za tym gra zajebista 🙂 Tak jak i planszowa 🙂 Czekam na dodatki i tryb 2vs2 (który chyba nie jest ciężki do zrobienia, a jest według mnie najlepszy:)

  14. Bogas=> Xperia ma całkiem sensowne aktualizacje do 4.0 z tego co się orientuję, sugeruję obadać temat 🙂

  15. Derrios: spróļuj przytrzymać palcem żeton który chcesz odrzucić – wydaje mi się że tak to powinno działać (ale nie wiem bo nie mam Androida 😉 )

    Trybu 2vs2 nie ma też na iOS więc nie liczyłbym na to (i niestety nie jest taki prosty do zrobiebia, bo np Moloch strzela w swoich a inni nie, to dodatkowe utrudnienia do i tak zagmatwanej logiki)

  16. Jest już dostępna nowa wersja 1.1. Mam nadzieję, że likwiduje wszystkie crashe, które napotkaliście na niektórych urządzeniach.

    @Derrios
    Tak ja pisze yosz – trzeba przytrzymać palec na żetonie. Mr. Finger pokazywał to w Tutorialu 🙂

    Co do 2vs2 też uważam, że jest najlepszy, niestety jest to bardzo dużo roboty, która nam się w tym momencie nie kalkuluje. Mocno zmienia mechanikę i trzeba przerobić poważnie AI. Kiedyś pewnie dodamy, ale póki co są istotniejsze ficzery do dodania (np. nowe armie).

  17. @Pancho
    Działa na Nexusie już … dzięki serdeczne 🙂

  18. pograłem, oj pograłem
    wciąga mocno 🙂
    Posterunek ma cięężkie życie – jedyny dobry dla niego matchup to Hegemonia, inaczej prawie zawsze przegrywa (albo słabo gram 😉 )

    przy okazji – pograłem już na tyle dużo że chyba widzę drobne bugi (a nie zmultiplikowane nakładanie się na siebie opcji modułów i jednostek, ktorych bym nie dostrzegał)
    np. Thug (Hegemonia) – gdy go przesunąłem kaflem i dołożyłem inną jednostkę i od razu potem nasąpiła bitwa, to Thug z inicjatywą 2 nie strzelił do gościa z inicjatywą 1 – w ogóle nic nie zrobił; nie był też atakowany więc nie zginął a zatem nic nie przeoczyłem.
    Jakiś problem też widziałem z Gladiatorem – ma Toughness a zginął od jednego strzału (ale tu juz głowy nie dam jak w przypadku Thuga)
    I chyba jeszcze 1-2 razy byłem zaskoczony że coś się zadziało lub nie (typu zasieciowana baza atakuje w fazie 0 i jeszcze inne sprawy, już nie pamiętam) – takie drobnostki – ale potrafia zrujnować daną rozgrywkę, bo jeden taki krytyczny moment i jest po grze.

    Poddaję pod rozwagę – może twórcy namierzą te błędy 🙂

  19. jeszcze taki bug zauważyłem: Protector (Moloch) ma toughness=1. Dostaje 2 strzały melee +1 dystansowy od mojej jednostki w fazie inicjatywy 3. Potem od mojej bazy dostaje 1 w fazie 0. Rezultat: tylko zaczerwieniony plusik (=wyczerpane toughness ale jednostka żyje). Jest to o tyle irytujące, że takie ‚cheaty’ AI robi w krytycznych momentach rozgrywki i potem już się z czegoś takiego nie można podnieść. Czy to jakiś specjalny feature żeby wyrównać szanse AI? :>
    Mowa o poziomie trudności medium.
    A cóż nam szykują twórcy na Hard? 😉
    Piszę publicznie, bo może ktoś też ma takie dziwne sytuacje i może potwierdzić moje omamy… 😉

  20. @Jax: Właśnie grałem posterunkiem po raz pierwszy w wersji elektronicznej. Grałem na hardzie i wygrałem z Borgo 17:0 więc chyba jednak da się…;)

    Co do błędów – na razie grałem dopiero 5 meczy ale nic takiego nie zauważyłem i mam nadzieję, że już nie zauważę 🙂

  21. W sumie nie potwierdziłem, a grzeczność tego wymaga. Jax, ja już dawno twoje uwagi wszystkie zanotowałem i sprawdzimy. Do paru miałeś racje, kilka nadal sprawdzamy.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

seventeen + 12 =