Home / Aktualności / Neuroshima Hex – iOS, online, nowe armie i Android

Neuroshima Hex – iOS, online, nowe armie i Android

Wysłaliśmy dzisiaj do App Store  wielkie uaktualnienie, które dostarczy m.in długo oczekiwany tryb wieloosobowy w sieci. Ostatnie tygodnie testowaliśmy morderczo ten tryb i myślę, że posiadacze gry będą więcej niż zadowoleni. Trzeba przyznać, że Neuroshima Hex świetnie adaptuje się do grania na smartfonie i tablecie, kiedy chcemy pyknąć w 15-20 minut partyjkę ze znajomym z innej części Polski albo z innego zakątku globu. Zmian jednak jest znacznie więcej:

Nowe elementy:

  • asynchroniczny tryb wieloosobowy po sieci (online)
  • wsparcie dla New iPad (grafiki)
  • powiadomienia (push-notification) dla trybu online
  • gry prywatne dla trybu online
  • fajny czat dla trybu online
  • profile graczy i avatary
  • lepsza wizualizacja zmian modyfikatorów (zmiany Inicjatywy, Macierz, Wytrzymałość Nowego Jorku etc. etc.)
  • lepszy Samouczek
  • przycisk FF przyśpiesza teraz całą bitwę
  • lepsze Undo
  • przycisk ‚Restore’ w sklepie z armiami
  • przeprojektowany sklep, menu i interfejs gry
  • nowy silnik gry

Poprawki:

  •  błędy i wywałki na iPod 2G i iPhone 3G
  • osiągnięcia nie wzrastają

 

Neuroshima Hex 2.0

Neuroshima Hex 2.0

Neuroshima Hex 2.0

Neuroshima Hex 2.0

 

Teraz czekamy na walidację Apple’a i wkrótce uaktualnie będzie dostępne w sklepie. Co z kolejnymi armiami? Prace zostały właśnie rozpoczęte. Na pierwszy ogień idzie Vegas i Smart z Duela. Później Stalowa Policja. Trudno mi jeszcze podać dokładne daty premiery, ale sądze, że to kwestia paru miesięcy.

Co z wersją na Androida? Finisz. Gra jest kompletna, robimy ostatnie testy, czekamy na zaakceptowanie naszego konta w Google Play. Tutaj dodam żeby nie było niejasności. Wersja na Androida jest odpowiednikiem pierwszej wersji na iOS. Nie ma dodatkowych armii i trybu online. To plany na przyszłość jeżeli gra zostanie pozytywnie przyjęta przez graczy.

Do zobaczenie na postapokaliptycznych polach bitew.

13 komentarzy

  1. Android dziękuje za pamięć;)

  2. No w końcu! 🙂

  3. A miałem już nigdy nie zakładać kart kredytowych – a inaczej się chyba kupić nie da…

    Wszystko przez Was!

  4. Visa Electron powinna być ok. Ewentualnie „wirtualna kredytówka” np w mbanku (trzeba normalnie doładować kartę żeby z niej korzystać)

  5. Dzięki yosz – spróbuję.
    Ale dopiero jak się pokaże Neuroshima. I potem likwiduję 😀

  6. Szukam chętnego do pomocy ogarnięcia zasad i do popykania (jak pojawi się wersja online).

    Kontakt: mco1223@wp.pl

  7. @asiok, nie likwiduj, przecież będą nowe armie za chwilę 🙂

  8. b005t3r – to znowu założę 😀

  9. Hmm. Do tej pory nie wyszła łątka do iOS. CO jest? :/

  10. Apple nie podaje dokładnego czasu walidacji, zwykle trwa to 1-2 tygodnie. W sobotę update zmienił stan z ‚pending’ na ‚in review’, czyli już jest blisko końca.

  11. Co prawda dzisiaj jest dzień Adama Kałuży, ale informuję, że można już pograć w Neuroshime Hex w wersji online na iOS. Początek miałem dobry, 5 wygranych, 1 przegrana 🙂

  12. Hej Pancho. Nieźle mnie pojechałeś… 🙁 Niestety jeśli chodzi o grę to jest słabo ze stabilnością. Kilka razy mnie wywaliło.

  13. Niestety – smutna to prawda – ale niektóre błędy w multi wychodzą dopiero po premierze. Ludzie robią nieprzewidywalne scenariusze i pojawia się masowy ruch. Nawet Diablo 3 nie działało, po 12 latach prac, roku betatestów i gigantyczmy budżecie 🙂 Ale mniejsza o to – poszedl już do Apple kolejny update w trybie przyśpieszonym.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

19 − 10 =