Wysłaliśmy dzisiaj do App Store wielkie uaktualnienie, które dostarczy m.in długo oczekiwany tryb wieloosobowy w sieci. Ostatnie tygodnie testowaliśmy morderczo ten tryb i myślę, że posiadacze gry będą więcej niż zadowoleni. Trzeba przyznać, że Neuroshima Hex świetnie adaptuje się do grania na smartfonie i tablecie, kiedy chcemy pyknąć w 15-20 minut partyjkę ze znajomym z innej części Polski albo z innego zakątku globu. Zmian jednak jest znacznie więcej:
Nowe elementy:
- asynchroniczny tryb wieloosobowy po sieci (online)
- wsparcie dla New iPad (grafiki)
- powiadomienia (push-notification) dla trybu online
- gry prywatne dla trybu online
- fajny czat dla trybu online
- profile graczy i avatary
- lepsza wizualizacja zmian modyfikatorów (zmiany Inicjatywy, Macierz, Wytrzymałość Nowego Jorku etc. etc.)
- lepszy Samouczek
- przycisk FF przyśpiesza teraz całą bitwę
- lepsze Undo
- przycisk ‘Restore’ w sklepie z armiami
- przeprojektowany sklep, menu i interfejs gry
- nowy silnik gry
Poprawki:
- błędy i wywałki na iPod 2G i iPhone 3G
- osiągnięcia nie wzrastają
Teraz czekamy na walidację Apple’a i wkrótce uaktualnie będzie dostępne w sklepie. Co z kolejnymi armiami? Prace zostały właśnie rozpoczęte. Na pierwszy ogień idzie Vegas i Smart z Duela. Później Stalowa Policja. Trudno mi jeszcze podać dokładne daty premiery, ale sądze, że to kwestia paru miesięcy.
Co z wersją na Androida? Finisz. Gra jest kompletna, robimy ostatnie testy, czekamy na zaakceptowanie naszego konta w Google Play. Tutaj dodam żeby nie było niejasności. Wersja na Androida jest odpowiednikiem pierwszej wersji na iOS. Nie ma dodatkowych armii i trybu online. To plany na przyszłość jeżeli gra zostanie pozytywnie przyjęta przez graczy.
Do zobaczenie na postapokaliptycznych polach bitew.
Android dziękuje za pamięć;)
No w końcu! 🙂
A miałem już nigdy nie zakładać kart kredytowych – a inaczej się chyba kupić nie da…
Wszystko przez Was!
Visa Electron powinna być ok. Ewentualnie “wirtualna kredytówka” np w mbanku (trzeba normalnie doładować kartę żeby z niej korzystać)
Dzięki yosz – spróbuję.
Ale dopiero jak się pokaże Neuroshima. I potem likwiduję 😀
Szukam chętnego do pomocy ogarnięcia zasad i do popykania (jak pojawi się wersja online).
Kontakt: mco1223@wp.pl
@asiok, nie likwiduj, przecież będą nowe armie za chwilę 🙂
b005t3r – to znowu założę 😀
Hmm. Do tej pory nie wyszła łątka do iOS. CO jest? :/
Apple nie podaje dokładnego czasu walidacji, zwykle trwa to 1-2 tygodnie. W sobotę update zmienił stan z ‘pending’ na ‘in review’, czyli już jest blisko końca.
Co prawda dzisiaj jest dzień Adama Kałuży, ale informuję, że można już pograć w Neuroshime Hex w wersji online na iOS. Początek miałem dobry, 5 wygranych, 1 przegrana 🙂
Hej Pancho. Nieźle mnie pojechałeś… 🙁 Niestety jeśli chodzi o grę to jest słabo ze stabilnością. Kilka razy mnie wywaliło.
Niestety – smutna to prawda – ale niektóre błędy w multi wychodzą dopiero po premierze. Ludzie robią nieprzewidywalne scenariusze i pojawia się masowy ruch. Nawet Diablo 3 nie działało, po 12 latach prac, roku betatestów i gigantyczmy budżecie 🙂 Ale mniejsza o to – poszedl już do Apple kolejny update w trybie przyśpieszonym.