Home / Aktualności / Big Daddy’s Creations – plany na 2011/2012

Big Daddy’s Creations – plany na 2011/2012

Pragnę podzielić się planami Big Daddy’s Creations nas resztę roku 2011 oraz na kolejny rok 2012. Wśród zapowiedzi znajdują się uaktualnienia dostępnych już tytułów, jak też zupełnie nowe gry, które firma ma zamiar wydać na platformę iOS (iPhone, iPod i iPad).


    
Listopad 2011 – Caylus

Caylus na iOS’a był obiecywany na wrzesień, lecz niestety przy tworzeniu gier nie wszystko da się precyzyjnie ustalić. Obecnie termin premiery musimy przesunąć na listopad 2011 i tej daty będziemy się trzymać. Na usprawiedliwienie pozostaje dodać, że zmiana terminu wiążę się z faktem, że chcemy oddać do sprzedaży produkt jak najwyżej jakości. Możecie już przygotować się na syndrom „jeszcze jednej tury” w dostępnej w grze kampanii oraz rozgrywce sieciowej w Internecie.

Grudzień 2011 – Neuroshima Hex 1.4, Neuroshima Hex na Androida, Army of Frogs 1.1

Jeżeli chodzi o zawartość Neuroshimy Hex 1.4 to wystarczą trzy słowa: asynchroniczny tryb wieloosobowy. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać. Wreszcie gracze będą mogli rywalizować w Internecie z godnymi siebie przeciwnikami.

Wraz z uaktualnieniem Neuroshimy Hex na iOS chcielibyśmy też rozpocząć sprzedaż wersji na system operacyjny Android. Jeżeli tylko wypuszczenie gry w Android Markecie będzie tak łatwe jak w App Store’a, wersja będzie dostępna jeszcze w tym roku.

I last, but not least – uaktualnienie Army of Frogs. Nowa wersja otrzyma kilka drobnych poprawek oraz „Push Notifications”, czyli powiadomienia o nadejściu naszej tury podczas rozgrywki online.

Rok 2012 – Eclipse, Stronghold i Zombiaki!

Przygotowujemy na przyszły rok też zupełnie nowe gry. O to kilka już pewnych zapowiedzi.

Eclipse – w grze obejmujemy kontrolę nad międzygwiezdnymi cywilizacjami, których celem jest dominacja we wszechświecie. Nasza rasa będzie odkrywała nowe galaktyki, wykrywała nauki i budowała statki kosmiczne do toczenia zajadłych wojen. Ciekawym elementem jest projektowanie statków kosmicznych, ponieważ gracz może ustalić z jakich elementów składa się każdy typ statku. Eclipse udostępni nam też 7 różnych ras do wyboru (każda z innymi cechami i zdolnościami). Unikalnej rozgrywki dostarczy tworzony na bieżąco system gwiezdny oraz elastycznie modyfikowane drzewo technologii do wykrycia. Gra bazuje na swoim planszówkowym pierwowzorze, za który odpowiada Touko Tahkokallio oraz wydawnictwo Lautapelit.fi. Więcej o Eclipse.

 

Stronghold jest grą strategiczną, która opowiada historię oblężenia twierdzy. Gracze dzielą się na obozy Najeźdźcy oraz Obrońcy i przystępują do walki. Obrońca posiada nieliczne wojska, podczas gdy Najeźdźca dysponuje ich nieprzebranymi zasobami. Aby przełamać obronę atakujący buduje maszyny oblężnicze, trenuje oraz uzbraja swoje wojska, nie wahając się przed korzystaniem z mrocznych rytuałów. Obrońca w tym czasie naprawia zniszczone fragmenty murów, buduje działa, ćwiczy żołnierzy i robi wszystko, aby utrzymać zamek jak najdłużej się da. Gra bazuje na swoim planszówkowym pierwowzorze, za który odpowiada Ignacy Trzewiczek oraz wydawnictwo Portal. Więcej o Strongholdzie.

 

Zombiaki to dwuosobowa gra, która pozwoli poczuć desperackie starcie pomiędzy zombie a ludźmi. Celem zombi jest pożarcie ludzi, jednak jeżeli obrońcy przetrwają do wschodu słońca, zwycięstwo będzie po ich stronie. Gra pełna humoru i strategii. Bazuje oczywiście na swoim karcianym pierwowzorze, za który odpowiada Ignacy Trzewiczek oraz wydawnictwo Portal. Więcej o Zombiakach.

Big Daddy’s Creations

10 komentarzy

  1. Avatar

    Caylus i Eclipse instant buy. Ale na Androida, a nie jakiegoś głupiego Ajwaja!

  2. Avatar

    Megaplany! Nie mogę się doczekać, kibicuję i – oczywiście – kupuję.

  3. Avatar
    schizofretka

    Żeby Caylus planszowy miał taką grafikę jak ten na iosa…

  4. Avatar

    Choćby dla tych gier warto mieć Ipada!

  5. Avatar

    A będą też dostępne wersje dla Androida?

  6. Avatar

    Czekam z niecierpliwością – niemal same growe smakołyki 😉 A jeśli już o wiktuałach mowa – czy mogę prosić jakąś wegetariańską ikonkę żywności zamiast widniejącego tu krwistego udźca? Bardzo by mi to poprawiło odbiór gry. 😉

  7. Avatar

    Oczywiście nie postuluję zastąpienia, tylko proszę o opcję – tak dla jasności 😉

  8. Avatar

    W średniowieczu nie istniało pojęcie wegetarianizmu, co najwyżej postne jedzenie…

  9. Avatar

    @ryba555
    W planach na Androida jest obecnie tylko Neuroshima Hex.

    @Lunacy
    Akurat trafiłeś, bo będziemy prawdopodobnie jeszcze eksperymentować z ikoną chleba w tym miejscu. Nie z powodu poglądów kulinarnych (bo średniowiecze jednak ma swoje prawa), ale czytelności na mniejszych ekranach (iPhone).

  10. Avatar

    Ciekawe zrządzenie losu – życzę, by ikona była czytelna 😉 Abstrahując od preferencji kulinarnych i kierując się w stronę estetycznych: mam wrażenie, że złocistorudy chleb lepiej wkomponowałby się w otoczenie niż karmazynowy udziec. A co do istnienia w średniowieczu pojęcia wegetarianizmu, to bym się spierał – wszak pierwsi chrześcijanie podobno jadali tylko płody rolne 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

1 + 19 =