Przede wszystkim w XWing nie będzie kart na obrażenia, kart na manewry itp. Manewry wybierać się będzie na kółku (dial’u) a obrażenia z rzutu kością. Powinno to znacznie przyspieszyć rozgrywkę. Poza tym statki mają więcej statystyk, będzie auto lockowanie, specjalne zdolności pilotów czy droidów na pokładzie xwingów. Mechanika u podstaw ta sama, ale gry zupełnie inne
podobny sposób poruszania się, odległość strzału mierzona za pomocą linijki (i w ten sam sposób). Ja tylko cytuję to co przeczytałem i dorabiam do tego ideologię 😉
Sposob poruszania sie w ogole nie podobny – nie zagrywasz karty, tylko wybierasz manewr. Odleglosc strzalu mierzy sie za pomoca linijki w KAZDYM bitewniaku. Wiec nie rozumiem 🙂
Chodziło mi o zaznaczenie kątu strzału na podstawkach który przywodzi na myśl od razu WoW. Nie czepiaj się już mnie no – nie znam się na bitewniakach 😉
Chyba lepszy od linijki byłby wskaźnik laserowy. Na każdej scenie, gdzie dochodzi do strzelaniny, te lasery zawsze śmigają przez całą przestrzeń bitwy i pierun wie dokąd dalej 😉
Aj, X-Wing na głównym zdjęciu ma laser cannon upitolony.
Ink ale jakoś nie wyobrażam sobie figurki Star Destroyera czy Super Star Destroyera bo przy tej skali musiałyby być wielkości dwóch stołów 😀
Ale fakt że jest sporo mniejszych statków, Y-Wingi, Tie Bombery, Tie Interceptory, różnego rodzaje promy więc różnorodności będzie sporo. Dodatkowo FFG pewnie będzie wydawać mini dodatki typu Print od Demand z różnymi pilotami i droidami 😉
Wygląda (i podobno gra się) jak Wings of War na sterydach
Czyli na 100% nie kupie tego WoW był masakrycznie nudny 🙁
Bitwy Werteros też są Battlelor-em na sterydach, a te gry nie są przecież do siebie zbyt podobne.
Przede wszystkim w XWing nie będzie kart na obrażenia, kart na manewry itp. Manewry wybierać się będzie na kółku (dial’u) a obrażenia z rzutu kością. Powinno to znacznie przyspieszyć rozgrywkę. Poza tym statki mają więcej statystyk, będzie auto lockowanie, specjalne zdolności pilotów czy droidów na pokładzie xwingów. Mechanika u podstaw ta sama, ale gry zupełnie inne
W jakim momencie ta mechanika jest chociaż podobna do WoW?
podobny sposób poruszania się, odległość strzału mierzona za pomocą linijki (i w ten sam sposób). Ja tylko cytuję to co przeczytałem i dorabiam do tego ideologię 😉
Sposob poruszania sie w ogole nie podobny – nie zagrywasz karty, tylko wybierasz manewr. Odleglosc strzalu mierzy sie za pomoca linijki w KAZDYM bitewniaku. Wiec nie rozumiem 🙂
Chodziło mi o zaznaczenie kątu strzału na podstawkach który przywodzi na myśl od razu WoW. Nie czepiaj się już mnie no – nie znam się na bitewniakach 😉
Czy się nie mylę, czy praktycznie wyeliminowany zostaje w porównaniu z WoWem element kolekcjonerski? Różnych statków nie przypominam sobie zbyt wiele.
@schizofretka: I beg to differ…
http://starwars.wikia.com/wiki/Category:Rebel_Alliance_starship_classes
http://starwars.wikia.com/wiki/Category:Galactic_Empire_starship_classes
A to tylko Imperium i terroryści, jest jeszcze mnóstwo innych frakcji.
Chyba lepszy od linijki byłby wskaźnik laserowy. Na każdej scenie, gdzie dochodzi do strzelaniny, te lasery zawsze śmigają przez całą przestrzeń bitwy i pierun wie dokąd dalej 😉
Aj, X-Wing na głównym zdjęciu ma laser cannon upitolony.
Ink ale jakoś nie wyobrażam sobie figurki Star Destroyera czy Super Star Destroyera bo przy tej skali musiałyby być wielkości dwóch stołów 😀
Ale fakt że jest sporo mniejszych statków, Y-Wingi, Tie Bombery, Tie Interceptory, różnego rodzaje promy więc różnorodności będzie sporo. Dodatkowo FFG pewnie będzie wydawać mini dodatki typu Print od Demand z różnymi pilotami i droidami 😉
Co do poruszania się – zamiast kart używane są również pewnego rodzaju zakrzywione linijki – można to obejrzeć na filmie z GenConu http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=2530
te 4 kolorowe statystyki
przypominają Star Wars PocketModel…
Modele również…
Ponieważ gra będzie wydana dopiero w 2012 możliwe że FFG pożyczyło na potrzeby dema figurki właśnie z SW Pocket Model 🙂