Home / Aktualności / The Adventurers: The Pyramid of Horus – dotyk mumii

The Adventurers: The Pyramid of Horus – dotyk mumii

Egipskich klimatów z tego co pamiętam to jeszcze od FFG nie mieliśmy, pora więc to nadrobić. W najnowszej, zapowiedzianej grze tego wydawnictwa czeka nas wyprawa do krainy Nilem płynącej. The Adventurers: The Pyramid of Horus to gra, w której będziemy mogli wcielić się w rolę jednego z członków grupy badawczej chcącej poznać tajemnice tytułowej Piramidy Horusa. Oczywiście jeżeli jest tajemnicza piramida to muszą być również starożytne bogactwa oraz mnóstwo niebezpieczeństw.

Do wyboru dostaniemy osiem postaci podróżników, z których każdy posiadać będzie własną historię oraz specjalne zdolności mogące dawać mu przewagę nad pozostałymi graczami lub chronić przed niebezpieczeństwami czającymi się w ciemnych komnatach starożytnej piramidy.

W czasie poszukiwania skarbów będziemy musieli przejść przez pomieszczenia opanowane przez jadowite kobry i skorpiony lub zalane komnaty, w których na nieuważnych podróżników czyhają stada żarłocznych krokodyli. Nie mogło oczywiście zabraknąć włóczących się po korytarzach mumii, których dotyk będzie zadawał nieuleczalne dla podróżników rany. Do tego spadające kamienie („niespodzianki” od boga  chaosu Seta) i inne pułapki dopełniają obraz niebezpieczeństw czyhających na uczestników wyprawy.

Każdy z podróżników ma określony poziom obciążenia, który określa ile może on wynieść z piramidy skarbów. Oczywiście im więcej ich dźwiga tym chodzi wolniej, ale ma za to szansę zarobić więcej na koniec gry. Należy pamiętać, że otrzymane rany zmniejszają poziom obciążenia. Możemy się z niektórych wyleczyć, ale ilość sprzętu, który na to pozwola jest ograniczona, a co najważniejsze wcześniej musimy go jeszcze znaleźć.

Z opisu gry oraz z zamieszczonych grafik łatwo się domyślić, że jest to samodzielna kontynuacja, wydanej w 2009 r. gry The Adventurers. I jeżeli dobrze odczytałem nazwiska na pudełku (dosyć niewyraźne) to autorami obu gier są ci sami autorzy: Guillaume Blossier, Frédéric Henry. Możemy więc spodziewać się pełnej przygód rodzinnej gry w stylu filmów o Indianie Jones.

W pudełku znajdziemy osiem bardzo starannie wykonanych plastikowych figurek podróżników, trzy figurki mumii, planszę oraz ponad 100 wspaniale zilustrowanych kart. Już w trzecim kwartale 2011 r. grupa 2-6 skłonnych do ryzyka podróżników będzie mogła wyruszyć po ukryte staroegipskie skarby.

Źródło: http://www.fantasyflightgames.com

One comment

  1. wygląda to jak przerobiony dungeonquest:) który mi się akurat bardzo podoba 🙂 tak więc zapewne i tu będzie szybko lekko i przyjemnie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

five × 5 =