Home / Aktualności / Planszówki w programie lojalnościowym Shella

Planszówki w programie lojalnościowym Shella

Jak zauważył jeden z naszych czytelników, sieć stacji benzynowych Shell wprowadziła do swojego katalogu w programie lojalnościowym trzy gry planszowe: Pędzące Żółwie, Mali Powstańcy i Kajko i Kokosz – Wyprawa Śmiałków. Na list od czytelnika z zapytaniem o dostępność tytułów pokroju Puerto Rico czy Agricoli Shell odpowiedział z życzliwym zainteresowaniem i obiecał że rozważy. Jednak moim zdaniem to tylko kolejny dowód na skuteczność Egmontu w przebijaniu się z planszówkami w różne dobre miejsca i szanse na zobaczenie tam gier innych wydawców nie są szczególnie duże. Tym niemniej, jeśli ktoś z Was ma trochę uzbieranych punktów w Shell Smart i brakuje mu w zbiorach któregoś z tych tytułów, to może jest dobry pretekst, żeby powiększyć swoją kolekcję.

Za donos dziękujemy hamanu.

One comment

  1. Avatar

    >> Jednak moim zdaniem to tylko kolejny dowód na skuteczność Egmontu w przebijaniu się z planszówkami w różne dobre miejsca i szanse na zobaczenie tam gier innych wydawców nie są szczególnie duże.

    … bo niestety tylko Egmont wie, co znaczą magiczne słowa PROMOCJA, MARKETIG i PR. Żaden inny polski wydawca gier nie wysila się na to, by wyjść ze swoimi grami poza zamknięte śrdowisko. Szkoda. Kiedyś G3 wypracowało sobie artkuł o kostce Rubika w „Przekroju”, ale to ledwie wyjątek potwierdzający regułę.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

three − one =