Home / News / Neuroshima Hex – trailer

Neuroshima Hex – trailer

Pragnę donieść, że Neuroshima Hex na iPhone, iPod Touch i iPad została w niedzielę wieczorem wysłana do Apple’a i czeka na akceptację. Jeżeli wszystko skończy się pozytywnie, to w ciągu około tygodnia gra powinna znaleźć się w sklepie App Store, w cenie 2.39 Euro/2,99$. Aby zaostrzyć apetyt zapraszam do obejrzenia oficjalnego trailera gry.

[youtube d6P91tqGdRY]

Za stworzenie Neuroshimy Hex na  iPhone, iPod Touch i iPad odpowiada Big Daddy’s Creations i wydawnictwo Portal. Więcej na www.neuroshimahex.com.


 

Facebook Comments

21 komentarzy

  1. SUPER
    A będzie wersja na androida?

  2. Świetnie! Kupuje od razu.

  3. Makabra. Gdyby to było na Androida…

  4. popieram przedmówców, postarajcie się o wersję na androida 🙂

  5. Jeden egzemplarz traktujcie jako sprzedany 🙂

  6. Drugi sprzedany 😉

    Tylko dlaczego nie ma wybuchów? 😛

  7. Mam wątpliwość co do tekstu w trailerze. Jeżeli Big Daddys Group & Portal to nie “presents” tylko “present”

  8. to ja też napiszę:
    byłoby super, gdyby gra wyszła też na Androida 🙂

    A sama gra jest super!!

  9. Niezłe! Naprawdę świetnie to wyszło! Gratulacje! Na pewno kupię – kolejny sprzedany 🙂 🙂

  10. Nie mam żadnego iPada, iPhone…
    Jak mam w to cudo zagrać? Zrobicie jakiś port na PC?

  11. Tez to powiem… miło by było zobaczyć to na Androidzie.

  12. Nie mam żadnego iPada, iPhone…
    Co to jest Android?

  13. Podejrzewam, że gdy rynek Androidowy się powiększy, to chłopaki pomyślą o konwersji. Na razie to chyba nie warte zachodu.

    Dodam, że miałem i mam okazję sporo pograć w tę wersję i jest naprawdę wyśmienita. Sztuczna Inteligencja działa fantastycznie i jest bardzo wymagającym przeciwnikiem.

    Dodatkowo aplikacja pięknie się skaluje do iPada i szczerze powiedziawszy gra się tak wygodnie i naturalnie, że chyba już nie spojrzę na analogową wersję 🙂

  14. Veridiana, nie przejmuj się, ja też nie mam żadnych i-gadżetów, a o Androidzie tyle wiem, że to system operacyjny na komórki 🙂

  15. W moim pięcioletnim telefonie to chyba Windows jest. Na błękitnym tle kilka ikonek, a jak w nie klikam, to pojawiają się różne rzeczy, np. kalkulator.

  16. duzo osob pyta ‘gdyby byla na andorida’.

    otoz gdyby byla na androida za 3$ to:

    a) marek popelnialby przestepstwo podatkowe (polakom nie wolno sprzedawac zdaniem googla)
    b) zadna z wypowiadajacych sie tu osob by gry nie kupila (google uwaza ze polacy nie musza miec mozliwosci kupowania aplikacji
    c) czesc ‘normalnych ludzi’ kupilaby, sekunde sie pobawila, i stwierdzila ze woli odzyskac te 3$ spowrotem
    d) czesc osob wgra sobie ‘na boku’ wersje scrackowana, co jest duuuuuzo latwiejsze niz na iphonie.

    podsumowywujac – android sie naprawde nie nadaje do pisanie _nie_darmowych aplikacji. nie piszcie ze chcecie wersje na androida autorom oprogramowania, piszcie do googla ze kupiliscie ich telefon i checie zeby sie go dalo normalnie uzywac (a wiec i kupowac i sprzedawac aplikacje)

  17. Business model w 90% aplikacji na Androida oparty jest chyba na reklamach Google AdSense, które pojawiają się w aplikacji – ale jak to działa to nie wiem, bo nigdy na żadną nie kliknąłem. Tak jak bazik, uważam, że na Androidzie twórca aplikacji po prostu nie ma szans zarobić.

  18. @Bazik: Czysto teoretyczne pytanie, a czemu ten pkt. “c) czesc ‘normalnych ludzi’ kupilaby, sekunde sie pobawila, i stwierdzila ze woli odzyskac te 3$ spowrotem” tyczy się tylko Androida?

  19. @bazik: przyznaję, że sprzedaż w Polsce aplikacji na androida jest dużo bardziej problematyczna niż na iphone, ale:
    a) są sposoby na zarabianie na androidowych aplikacjach w Polsce nie omijające prawa. Trzeba się bardziej napracować, zarobi się trochę mniej, ale da się. I nie chodzi mi o reklamy tylko o normalną sprzedaż w markecie. Chyba nawet można kupić odpowiednio przygotowaną aplikację przez Paypal.
    b) jeśli ktoś chce kupić aplikację to ją kupi. Jak wyżej – jest trudniej, trzeba pokombinować, ale da się. Mówisz, że żadna z osób wypowiadających się nie kupiłaby gry? Mylisz się, bo ja na pewno bym kupił.
    c) masz rację i to jest duży plus androida. Źle dla developera? Niech zrobi taką aplikację, żeby użytkownik nie skasował jej po 24h
    d) jak ktoś chce to będzie miał pirata i na androidzie, i na iphonie, i na pececie. Jeśli ktoś chce kupić, to kupi. Proste, chociaż przyznaję, że na android bardziej kusi piraceniem. Nie jestem developerem, ale podobno można tak przygotować aplikację, żeby sprawdzała legalność. Nie wiem, czy jest coś takiego na iphone

    @Nataniel: nie mam jeszcze tak dużego doświadczenia, ale publikowanie aplikacji płatnych oraz darmowych odpowiedników z reklamami może być bardziej opłacalne, jeśli aplikacja jest bardzo dobra. Ludzie klikają na reklamy i przy odpowiedniej ilości zainstalowanych wersji można z tego wyżyć. Taki dochód jest co miesiąc, więc aplikacja zarabia przez cały czas, nie tylko przy sprzedaży.

    Aplikacja na androida w tej chwili przyniesie mniej dochodów niż na iphone, ale to nie oznacza, że trzeba z tej platformy rezygnować. Jeśli nawet większe studia przenoszą swoje aplikacje na androida, to chyba warto.

  20. Żeby zarobić (zarobić jako w znaczeniu “zwrócił nam się czas poświęcony na jej przygotowanie) na aplikacji trzeba osiągnać odpowiednią masę krytyczną użytkowników.

    W tym momencie na androida jest to niemożliwe właśnie dlatego że kupowanie aplikacji jest tak utrudnione. iPhone ma przewagę, że dla “normalnego” zjadacza chleba (takiego, który nie rootuje sobie telefonu, nie wgrywa nowych modów itd itp) bardzo prosto jest kupić aplikację, a dla Androida już nie.

    Ciekawy jestem porównania środowisk developerskich, bo o API do iPhone’a słyszałem same dobre rzeczy. Nie wiem jak z Androidem.

  21. zgadzam się co do masy krytycznej i nie przypuszczam, żeby Big Daddy’s Creations zaczęło poważnie myśleć o aplikacji na androida przed sukcesem (pewnie nieuniknionym :)) na iphonie.

    A jeśli chodzi o problem z zakupem aplikacji, to prawda, że rynek iphone jest dużo dużo większy od androidowego, ale to nadal OGROMNY rynek i można na nim zarobić.

    Nie jestem programistą, ale Ty słyszałeś same dobre rzeczy o iphone a ja słyszałem i dobre i złe o androidzie (najczęściej od osób piszących wcześniej pod iphone). Coś w tym jest, ale też przyzwyczajenie do środowiska ma duże znaczenie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

cztery + czternaście =