Home / News / REBEL.pl i kabaret LIMO zapraszają na film!

REBEL.pl i kabaret LIMO zapraszają na film!

Wydawnictwo REBEL.pl nawiązało współpracę z kabaretem LIMO i grupą IMPACT w celu stworzenia filmów reklamowych – zabawnych prezentacji gier planszowych wydanych przez REBEL. Pierwszy owoc tej współpracy możecie zobaczyć już teraz – na kanale REBEL’a w serwisie YouTube.

Kabaret LIMO to grupa kabaretowa z Gdańska, założona w 1999 roku z inicjatywy Abelarda Gizy i Marcina Kulwikowskiego. Oprócz licznych występów i nagród na przeglądach kabaretowych (np. PAKA), kabaret znany jest także z serii skeczy filmowych wyprodukowanych we współpracy z Grupą Impact, publikowanych m.in. na YouTube i wyświetlanych w TVP. Jeżeli jeszcze nie widzieliście zwiastunów do Janko Muzykanta czy informacji Limo24 o ataku Pucka na Polskę – gorąco polecamy!


 

Facebook Comments

30 komentarzy

  1. zabawne;) LIMO jest świetne, a dopiero jak pojawił się Ghandi skumałem, że chodzi o Cywilizację:)

  2. Gratuluje pomysłu i wykonania. 🙂

    Takie akcje na pewno przyczynią się do zwiększenia popularności hobby. Mnie tylko zastanawia dlaczego jeszcze na ten przykład Rebel nie był w jakimś Dzień Dobry TVN, czy Kawie/Herbacie? Tyle bzdur tam puszczają, a z planszówek można naprawdę bardzo ciekawy wywiad zrobić. Ktoś zgłaszał taki pomysł?

    @Wookie – trzeba było czytać napisy, które lecą na dole 😉

    P.S. W tagach dodajcie Cywlizacje.

  3. Kozak :D:D:D
    Gandalf mię rozbawił szczególnie :D:D

  4. Doskonałe – 10/10 (pomimo tego, że traktuje o Cywilizacji 😉 )

  5. EDIT: prawie nabrałem chęci na zakup PO TYM FILMIE – OMG

  6. Nie przesadzajcie z tymi zachwytami.
    Limo to dobry kabaret (dodatkowo dwóch członków grupy gra w planszówki), pomysł ciekawy, ale ten filmik słaby.
    Mahatma Gandalf dobry, ale poza nim nie rozbawiło mnie nic.

  7. Chyba odosobniona będzie moja opinia, ale filmik wydał mi się BARDZO słaby.

    Dość długi, a informacje o grze są dopiero w ostatnich 30 sekundach. Gdyby nie źródło z jakiego się dowiedziałem o filmiku to raczej bym nawet do połowy nie dotrwał.

    Żarty raczej mało śmieszne (a ta seksualna aluzja wręcz niesmaczna w tym kontekście). Mimika wręcz sztuczna (jeśli to był celowy zabieg, to nie trafił w mój gust).

    Dziwi mnie to tym bardziej, że z Rebelowego bloga przypominam sobie notkę o dyskusji, czy karty Kapitana Bomby nie są zbyt wulgarne by ich zdjęcia pokazać na stronie produktu. Ten film – jak dla mnie – jest już tylko mały kroczek od poziomu Kapitana Bomby, ale przy tym nie jest nawet zabawny.

    Naturalnie jednak jest to dość subiektywne zagadnienie.

  8. nataniel, to ty grasz ghandi? 😉

  9. Adam, mnie szczerze mówiąc też filmik nie porwał. Może następne będą śmieszniejsze.

  10. Nie lubię, jak ktoś na siłę pokazuje mi jaki jest śmieszny i sam się z tego śmieje (np. Pakosińska). Lubię jak kabaret dobrze gra (nie myślę, że grają) a to, co gra jest śmieszne i nie trzeba mi tego pokazywać miną i śmianiem się z tego, jakim się jest śmiesznym (patrz kabaret Mumio).
    Ale fajnie, że reklamujecie Cywilizację. Liczę, że kolejne filmy będą bardziej śmieszne same z siebie. Limo w Janku Muzykancie mi się przecież podobał.

  11. W ogóle mnie to nie śmieszy.
    Może jestem na to za młody, może za stary, a może po prostu z innej bajki, ale kolejnych produkcji raczej już nie będę oglądał.

  12. Nie oceniajcie Limo tylko po tej reklamie. Trailer filmowy http://www.youtube.com/watch?v=JdEGxonQmrE pokazuje, że jak chcą, to potrafią być śmieszni, tak niewymuszenie śmieszni.
    Jeśli kolejne będą na tym poziomie, to sukces Rebela murowany.

  13. MisterC, podany filmek bardzo fajny. Ach ten łańcuch na dresie ;-). Dlatego liczę na lepsze filmy reklamowe Limo i Rebela.

  14. To też dobre http://www.youtube.com/watch?v=ib0TE-N5_Lo&feature=related

    Inne filmiki też. Więc proszę trzymać poziom 🙂

  15. Kurcze, kicha kompletna, wręcz zagadkowa, bo z pozostałych skeczy LIMO uśmiałem się bardzo. Będę cierpliwie czekał na lepsze, znacznie lepsze, filmiki i mam nadzieję, że to nie wynik współpracy z Rebelem, tylko stromy spadek formy. Nawet Osiecka go miała w tekście “Dzięki Ci Panie za dzikich zwierząt śpiew …”.

    A może to problem z tematyką?

  16. Spróbuję trochę konstruktywniej powiedzieć, co wydaje mi się słabe:

    1) Porzucanie cech postaci: Gdy przesadnie poważna prezenterka co chwilę staje się miła, to nie staje się ciekawą postacią, tylko nijaką i pozbawioną sensu.

    2) Porzucanie fabuły: Każdy temat jest szybko porzucany: wielkie wydarzenie, śpiwór, L umlałt, skąd wziął się Ghandi, jak przeżył, jak trafił. Po pewnym czasie przestaję wierzyć, że całość do czegoś zmierza … i zaczynam się nudzić.

  17. jacy sami malkontenci… kurcze.
    A mnie się PODOBAŁO!!!

    Howgh

  18. Browarion:
    “jacy sami malkontenci… kurcze. A mnie się PODOBAŁO!!!”
    Wyznajesz filozofię, albo klaszczyj, albo zamilcz? Masz prawo do własnego gustu i zdania, ale daj też prawo innym do wyrażenia swojej opinii, a nie od razu zarzucasz malkontenctwo. Aha, filmik jest do bani.
    Malkontent Sandman

  19. cieniutki ten filmik – w porównaniu do poprzednich dokonań LIMO

  20. bardzo ok, film 🙂 fajnie, że można fajnie reklamować gry planszowe…

  21. Mnie się to podobało, ale przyznam, że jeśli to reklama gry, to słaba. Kto widział reklamę skierowaną do tych którzy produkt już znają? Przecież żarty są tak mocno zakorzenione w samej grze, że większość nie zrozumie lub nie doceni pojawiających się w filmie absurdów.

  22. Filmik zupelnie nieudany. Najsmieszniejsze sa napisy na dole, ale jak napisal Olgierd, sa zbyt hermetyczne. Poza tym nudne, niesmieszne, rozwlekle.

    Janko Muzykant mi sie podobal.

  23. Dno.

    Humor dzielę na silony i naturalny.

    Ten jest ekstremalnie silony.

  24. Jak na razie podobał mi się tylko zwiastun filmu o dresiarzu Leszku. Reszta dowcipów tego kabaretu taka sobie.

  25. Świetna reklama, a sam pomysł wynajęcia kabaretu genialny. Aż dziw, że się to udało z tak niszowym produktem. Moje gratulacje.

  26. Mahatma Gandalf był już w 14 numerze komiksu Wilq Superbohater, który wyszedł rok temu. poza tym… nie uśmiechnąłem się ani razu 🙂 słabe strasznie…

  27. Świetna reklama, a sam pomysł wynajęcia kabaretu genialny. Aż dziw, że się to udało z tak niszowym produktem

    Czy ja wiem, czy to takie dziwne? Normalny biznes. Umowa, realizacja, zapłata.

  28. Jeszcze tak na chłodno, nawiązując do rozważań Kapustki. Pomysł ogólnie był fajny. Tylko szczegóły i wykonanie poszło nie tak. Przede wszystkim gdyby wszystko było robione na “poważnie” (prowadzenie serwisu informacyjnego, rozmowa dziennikarza z naukowcem, rozmowa z Gandhim), byłoby dużo śmieszniej. Robienie min i śmianie się z siebie popsuło efekt. Niektóre kwestie w scenariuszu też można by zmienić.
    Wyobraźcie sobie jak np. pan naukowiec z pełną powagą opowiada, jak spotkali Gandhiego w piramidzie, że to sensacja na skalę światową itd.
    Albo Gandhiego, który z pełną powagą mówi (najlepiej niby w jakimś języku “indyjskim”, na dole napisy po polsku), że nie wie jak tam trafił, pamięta tylko, że było to nagle i zaraz przed tym widział duży biały sześcian przesuwany przez ogromne palce.
    Moim zdaniem po prostu trzeba się skupić na scenariuszu i odgrywaniu ról, a odpuścić sobie “silony” humor.
    A napisy na dole dopiero zauważyłem, jak ktoś o nich wspomniał. Były niezłe.

  29. Hmm, mam wrażenie, że za napisy odpowiadał ktoś z Rebela, a nie z Limo. To może, skoro ten filmik zbiera taką krytykę, Rebel by wziął po prostu aktorów, a teksty wymyślał sam? Niby zwiększy to hermetyczność, ale geeki narzekać nie będą 😉

    A wcześniejszego Mahatmy nie widziałem, to wobec tego trochę tracą w moich oczach, bo Mahatma genialny był :)Minkiewicze pany jednak, Wilq rządzi praktycznie każdy który czytałem 🙂

  30. Podpisuje się pod opiniami że filmik jest bardzo słabej jakości (ten o Cywilizacji), oczywiście mam na myśli treść “kabaretową”. Osobiście uwielbiam młode kabarety (Łowcy.B rulez) ale to coś było tragiczne.

Leave a Reply to kapustka Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

jeden × jeden =