Home / News / Scenariusz do Neuroshimy Hex – Macierz

Scenariusz do Neuroshimy Hex – Macierz

W lutowym Gwiezdnym Piracie – magazynie wydawnictwa Portal wydawanym w formie PDF – ukazał się prosty scenariusz do Neuroshimy Hex pod tytułem Macierz. Do jego rozegrania, wymagany jest dodatek Babel 13, ponieważ wykorzystuje się w nim armię Neodżungli. Gwiezdny Pirat #28 jest dostępny do pobrania bezpłatnie ze strony wydawnictwa.


 

Facebook Comments

2 komentarze

  1. Nabuchodonozor

    To bardziej przypomina wariant gry niż scenariusz. Ani jakiegoś opisu jaka to sytuacja, ani konkretne armie (poza Neo). Zero klimatu. W dodatku opis jest niejasny. Np skoro nikt nie kieruje Neodżunglą, ale każdy z graczy kładzie żetony tej armii w swojej kolejce to równie dobrze może je położyć tak by były odwrócone poza planszę lub nie robiły nikomu krzywdy, czyli zupełnie bezsensownie. Poza tym ilu graczy może grać w ten “scenariusz”? Czy ci gracze są przeciwko sobie, czy są sprzymierzeni przeciw Neodżungli?
    Wybaczcie, ale to wygląda jakbyście napisali to na odczepnego, w ogóle się nie zastanawiając.

  2. niestety mam podobne odczucia :/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

16 + szesnaście =