Home / Aktualności / Uprość swoją grę

Uprość swoją grę

brettspielBlog BrettSpiel prowadzi od początku roku dość ciekawy cykl artykułów dotyczących tworzenia gier, pod wspólną nazwa Game Design 101. W najnowszej odsłonie, autor tekstu próbuje przenieść na pole tworzenia planszówek, zasady propagowane w książce ‘Laws of Simplicity’ John Maeda, amerykańskiego artysty, technologa i projektanta. W skrócie dotyczące one sposobów tworzenia produktu (w tym przypadku gry), aby odbiorca miał wrażenie, że ma on prostą obsługę.

Poprzednie odcinki cyklu Game Design 101 poświęcone były ustaleniu definicji gry, zjawisku wpadania na nowy pomysł i kwestii tematu w nowoczesnych eurograch. Jako, że wielu z was z chęcią czyta tego rodzaju poradniki, to podrzucam niniejszą ciekawostkę.


 

Facebook Comments

2 komentarze

  1. Avatar

    nic mi z niej nie przyjdzie nie znając angielskiego :/

  2. Avatar

    Kolderku wiem, że nie znasz angielskiego, a coś tam sobie dłubiesz w grach, więc mam dla ciebie tylko tyle na pocieszenie, że możesz użyć kalekiego tłumacza automatycznego z googla. W tym celu musisz na googlu wkleić linka do artykułu i dać szukaj – wówczas znajdzie ci on artykuł i gdzieś tam obok bedziesz miał opcję “tłumaczenie” – kliknij na nią. Niestety jak każdy automatyczny tłumacz google radzi sobie jak może i czesto pieprzy przypadki, co wychodzi smiesznie – czasem też podstawia średnio trafne słówka (niektórych co bardziej wymyślnych nie tłumaczy wcale). Nie mniej jest to ratunek. Nie wiem czy games fanatic będzie opracowywał te teksty, jak to zrobił Michał stajszczak z Poradnikiem dla twórców gier. Tu przykładowy link do tłumaczenia: http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.brettspiel.co.uk/2009/01/game-design-101-what-is-game.html&ei=dFgiSq_3LsuQsAaSrvCqBg&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.brettspiel.co.uk/2009/01/game-design-101-what-is-game.html%26hl%3Dpl%26client%3Dopera%26rls%3Dpl%26hs%3DcPi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

4 × four =