Wielka sieć sklepów z zabawkami w USA – Toys ‘R’ Us – wprowadziła specjalną linię gier dla dziewczynek. Niestety dobór tytułow ogranicza się do gier popularnych typu Monopoly czy Scrabble. To czym wyróżniają się te tytuły to RÓŻ, RÓŻ i jeszcze raz RÓŻ. Mistrzowie marketingu wiedzą co trzeba eksponować, aby wzbudzić zainteresowanie młodej damy. Więcej zdjeć znajdziecie na blogu Sociological Images.
Tagged with: dzieci Monopoly Scrabble
ha, fachowcy Toys’R’Us kandydują chyba do nagrody “Bogowie Marketinga”.
Może kiedyś im się POGORSZY i zwrócą uwagę na coś innego niż kolory ;P
No nie wiem, może się skuszę… różowe Monopoly to jest coś! pięknie się będzie prezentować obok granatowego Scotland Yardu, bordowej Chiny i jakże kolorowego Wsiąść do Pociągu. chyba zacznę dobierać gry ze względu na paletę kolorów… Nareszcie jakieś sensowne kryterium! Teraz potrzeba mi tylko coś na skraj w białym pudełku bo w czarnym już mam Korsarza i Cash’n’Guns.
Z tego co pamiętam, to niejaki pan Kramer wszystkie swoje prototypy przechowuje w białych pudełkach bez żadnych ilustracji – napisz do niego, może się wymieni na coś czarnego 🙂
Różowy Ticket to Ride to byłoby to 😀
Czekam na Mall of Horror for girls.
Polscy producenci gier też wiedzą o potędze koloru różowego:
– Granna
– Trefl
– Alexander
– Jawa