Home / News / Planszówki w serwisie Gazeta.pl i w magazynie LOGO

Planszówki w serwisie Gazeta.pl i w magazynie LOGO

I stało się – planszówki wychodzą z cienia. W serwisie internetowym Gazeta.pl (i to na poczesnym miejscu!) oraz w magazynie LOGO, ukazał się ciekawy artykuł poświęcony grom planszowym. Oczywiście nie zabrakło w nim takich klasyków jak Monopoly, Scrabble czy Ryzyko, ale na liście znalazło się także kilka nowoczesnych gier. Pokrótce opisano takie hity jak Osadnicy z Catanu, Memoir’44, Railroad Tycoon czy World of Warcraft:TBG. I choć tekst nosi znamiona artykułu sponorowanego (zamieszczono w nim linki do dwóch popularnych sklepów internetowych), miło czytać o planszówkach w mediach mainstreamowych. Dziwi tylko włączenia do tego zestawienia WoW:TBG – tytułu dość trudno obecnie osiągalnego


 

Facebook Comments

6 komentarzy

  1. Świetnie – każdy artykuł, wychodzący poza stereotyp szachów, chińczyka, kostek i Monopoly jest cenny. W tym podoba mi się zwłaszcza organizacja listy gier, gdzie pozycje klasyczne przeplatane są współczesnymi grami.
    Ja osobiście obserwuję “wychodzenie z cienia” planszówek po moich znajomych. Jeszcze rok temu tylko Scrabble i Monopoly, dzisiaj Fasolki i Blokus. “Trynd” zdecydowanie pozytywny.

  2. Nie wiem po co pojawiła się informacja o grze Ekspedycja, skoro jej nakład jest już od dawna wyczerpany (taka zresztą informacja figuruje też na stronie sklepu gryplanszowe.pl, gdzie tę grę można według autorów artykułu kupić)

  3. Hmm, a co sie stalo z komentarzami do tego artykulu?

  4. Pancho wykasował – w ramach walki ze spamem (niestety prowadzonej trochę na oślep)

  5. Zniknęło, to wpiszę jeszcze raz 🙂
    Artykuł jest przedrukiem (nie mogę sprawdzić czy w 100% bez zmian) z miesięcznika LOGO, sprzed około dwóch lat. Stąd rażąca nieaktualność (zauważona przez Michała Ekspedycja o skończonym nakładzie, stary Risk, przeterminowany i niedostępny Monopol Fifa 2006 – ceny także stare). Szkoda, że tekst w tak poczytnym miejscu to taki odgrzewany kotlet, dziś można by napisać o całkiem innych tytułach (Agricoli, hehe; Żółwikach, hihi)… Pojawiły się głosy na g-p, że to reklama – reklamy to się lepiej robi : )
    Kiedyś Logo poprosiło nas o przysłanie kilku gier do recenzji, jeśli dobrze pamiętam, to wyznaczyli tytuły i tylko częściowo przyjęli sugestie…

  6. Ano, nie chwaląc się jam to uczynił 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

dwadzieścia + dziesięć =